Puss på Juumpaahn!

Hej mina fans! ;D allt bra med er idag?:)
själv mår jag väl helt okej, har en sämre period nu men det går över.

Mysig morgon med älskling, älskar att vakna i hans famn och nu har vi precis ätit frukost & sitter och kollar tv.
16 and pregnant! älskar det programet...
Snart ska mela till jobbet, men först ska vi till affären och sedan ta ut pengar. Ska betala 2500 för flygbiljetten till spanien, för nu är det äntligen fixat. Bokat den 18 juni till den 3 juli! Kanonbra och jag är glad och längtar verkligen till sommaren.

För er som inte vet har jag börjat min praktik nu på ett ålderdoms-hem. Och det går bra, lite små tråkigt i mellan åt. & ibland skiter de i mig och jag kan inte vara delaktig i lyften och lära mig. Menmen, hoppas att det blir bättre.
Men annars är det ganska trevligt,blir dock så jäkla trött när jag är där. Alla gammla är trötta, det kanske smittar av sig på mig? ;O haha!

Nu ska jag dryga mig men min älskade man så vi kommer iväg innan han ska jobba.
puss på juumpaahn!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0