Tack för hjälpen erika :)

Nytt utseende på bloggen! Ny design vilket är jävligt skönt. Ut med det gammla tråkiga och in med det nya :)
Erika hjälpte mig från sin dator 2 mil härifrån och jag är jätteglad och tacksam för hjälpen. Det har tagit ganska långtid. Så tack så jättemycket!

- Ligger här och kollar på Big Brother och de nominerade är nicky, sanna & katarina.
Nicky är så fruktansvärt omogen & irriterande men sådana behövs också för underhållningens skull.
Katarina är en favorit, älskar den skånska dialekten med lite brytning. Hon är söt och allmänt ball!
Sanna tillför inte något till gruppen förutom bröst. Tråkig tjej, plastic! Hon ska ut men helst vill jag att denna
icke nominerade roza ska ut. Värre människa har jag aldrig sett - snobbig i dialekten, skrikig och är på allt med något långt mellan benen.
Sanna åkte ut såg jag nu & jag är ganska nöjd!


- nu ska jag duscha för jag luktar allt anat än fräscht!
Sen ska jag försöka sova, praktiken väntar imorgon. Långt infrån peppad!

Godnatt kära vänner♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0