Tränat Body Pump

Jag tänkte skita i träningen för att jag var så jävla trött, men icke jag ska bli mindra rikare på fett till sommaren hade jag tänkt så kag slängde på mig träningskläder och hängde med mamma. & det var ett jobbigt pass, otränad som jag är! Lätta vikter, darriga ben så jag knappt kunde stå på dem men jag gjorde så gott jag kunde.
kommer nog inte känna så mycket imorgon, men på tisdag kommer allt komma skulle jag tro. Puuhhw!!

- ska ta en frukt, ett glas yoghurt och en macka eller knäckebröd senare. kvällmål!
sedan blir det en dusch sedan dejta kudden, upp tidigt imorgon för ska på möte.


nu kollar jag solsidan och väntar på att bebi ska ringa.
är på lite bättre humör, men jag känner mig fortfarande ledsen och besviken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0