trevligt besök

Sandra har varit här från klockan två någonting! Hon ska till sin pojkvän men hennes buss går inte försen vid 5 så istället för att stå ute och vänta så kom hon hit och hälsade på mig. Bakat Negerbollar eller chockladbollar som det är så vikigt att kalla det nuförtiden & bara snackat massa känslor och annat tjejsnack. Men denna tjejen kan man snacka om allt- allt från sex till nagellack. härligt!
Just nu står hon i ducshen för att fräscha upp sig efter en dag i köket i skolan. Hon luktar bara MAT!

Vad som händer senare idag efter sandra åkt, vet jag inte. Kanske ska ta detta fläsk och dra ner till löberöds lilla gym och träna. Börjar dra ihop sig till sommaren nu, dags att börja.
Ska tvinga på mig gympaskorna & gå en runda på 7 km sen träna på "gymmet" en timme? så får det blir!
Sen blir det väll bara lungt, kolla bigbrother ikväll sen sova.

Nu ska jag kolla på project runway & vila lite. kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0