gröt!

Nu har jag kollat klart på Staylisterna, nice!
Har även precis fått i mig en tallrik gröt och en halv knäckmacka med skinka på. Jag gillar inte gröt så mycket, men får väll lära mig äta det för att det är nyttigt och mättande. Men denna havregrynen vi har hemma, men extra fiber och allt vad det nu var, var skitgod! Så den ska absolut ätas fler gånger.

Känner mig allmänt konstig idag, väldigt yr och tungt att andas. & denna jävla förkylningen som inte vill försvinna! jag badar ju i snorpapper nu..

Har inte så mycket att skirva om just nu, har bloggtorka.
Ska lägga mig ner i sängen istället och se om jag hittar något bra på Tv:n annars får jag väll leta upp en film.
Denna söndagen kommer bli tråkig & tom utan min älskling. Han får ha det så kul på personalfesten och ledig är han imorgon också så dricka kommer han nog göra och jag kommer få fyllesamtal, jippiiee.

bye ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0