värmeslag!

Herregud vad det är varmt i mitt rum! Handlar nog också om att jag är helt hyper och stressad för INGENTING.
Måste öppna ett fönster för jag dör av värmeslag snart. Puuh!

Har träffat min fina vän Linda idag och umgåts med henne och hennes familj. Mega kul och mysigt har vi haft.
Så härlig familj att man få rysningar, så jävla öppna med allting och vi har så jävla roligt så det är galet.
Sen åkte jag och älskling till min bror och hans familj, mycket trevlig och mysigt att träffa bebisen som lärt sig krypa och allt! Hår på huvudet har hon också massor. Kul att träffa dem alla iallafall och vi åt god mat och efterätt. tackfördet! ♥

Nu ligger vi här jag och mela och tar det lungt. Jobb väntar honom imorgon och praktik för min del.
Ska stänga ner datorn nu och gosa med min älskade man.
Puss på er!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0