kaaaabooom

Hej bloggen, feeeliiin goooood?!
Jag känner mig stressad, av någon anledning? annars är det helt okej!
Kanske för att resan börjar närma sig, mycket att fixa? Och för att jag snart ska börja med körkortet påriktigt!
kanske för att jag inte har sommarjobb? Men jag ska "anmäla"mig till bemaningen efter spanienresan, då jag ska försöka jobba så mycket det bara går och kan!

i lördags var vi på konfirmation(min kusins), vilket var som det brukar vara. Tråkigt! sitta där och lyssna på guds ord hit och dit, lite bull om man inte tror på det. Men det är en upplevelse att konfirmeras, det är både drygt och kul på sammagång, speciellt om man gör det med vänner. Det blir alltid kul, oavsett om man är troende eller inte. Efter kyrkan blev det godmat och snack. Men trött var man och tillsist hamnade vi hemma hos min bror och var där halva natten. Tittade på eurovision song contest, underbart var det dennagången. Aldrig har det varit så spännande och fyfan vad härligt att sverige äntligen var en hot. JAG och MAY skrek och hade oss när eric saade låg först genom halva röstningen, men tillsist kom vi trea. Hur jävla bra är inte det? när vi alltid ligger under 20;onde plats. Vi var besvikna men ändå jävligt glada, hihi. Sen rökte vi vattenpipa och myste.

Just nu sitter jag hos min pojkvän, men ingen är här. Han tränar med sin bror och hans föräldrar är på jobbet. Anledningen till varför jag sitter här är för att jag väntar på min bror som ska komma och hämta mig.
Resprisen från gårdagens BB går på tv:n så sitter och småtittar i mellan åt. Nu ska jag avsluta, för har väll egentligen inget vettigt att säga.
Ha en fortsatt bra kväll i detta regninga och tråkiga sverige!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0