bröllop!

Såg på ett program innan idag som handlade om ett bröllop. Det var så galet fint och det var så mycket kärlek och lycka i luften att det satte mig i tårar. Jag blev så rörd av att det var så fint och jag kunde nästan föreställa mig känslan att stå där. Eller?
Jag längtar till mitt eget bröllop som jag hoppas kommer ske någon gång i framtiden. Att få känna sig så vacker, så älskad och älska tillbaka och bara le och vara lycklig. Det måste vara en sån mäktig känsla!
Jag vill inte gifta mig i en kyrka, jag skulle vilja gifta mig i ett varmt land - på stranden eller något. Ha en lång känning, vacker men ändå enkel med släp. Inga axelband, figursydd med detaljer. Kan inte sätta fingret på exakt hur jag vill att den ska va, men jag kommer garanterat hitta just "den" klänningen, den där perfekta.
Än så länge är det bara drömmar jag har men jag hoppas med hela mitt hjärta att jag kommer stå där med min älskade någon dag i framtiden och bli man och hustru!
Mela, jag älskar dig!♥
till evigheten och tillbaka, hundra gånger om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0