ingen vettig rubrik.

Sitter i ett nystädat rum och har precis ätit. Vi har sån matkasse från citygross vilket faktiskt är väldigt spännande och lätt mat att göra. mycket nytt, men jag var inte så glad för dagens mat så åt inte så mycket. - ska nog minska på mina portioner i vilket fall som helst, äta mer regelbundet och fucking lose some weight!
I veckan ska jag försöka hinna med att skaffa nytt bankkort som går ut denna månaden, skriva in mig på gymmet och träna tills jag blir hälsosamt snygg om både mage, rumpa, armar och ben!
Har en tendens att skjuta fram saker, för jag hatar att träna och har så svårt att komma igång. Men efter ett par gånger så blir det roligare. men nu jäklar! hatar att träna ensam bara!

Har varit en seg dag i skolan, somnade 15 minuter på ena lektionen. Inte okej! Men det var första dagen i skolan... så lite okej är det kanske ändå? haha. Har varit hos skolsköterskan och fått nummret till dem i lund som ska ge mig sprutan för turbekolos. Jag behövde egentligen inte eftersom jag inte var i riskgruppen, men jag kanske bär på smittan och smittar de äldre ute i äldreomsorgen och sedan vet man inte om jag som ovaccinerad kan få det ändå trots att jag inte tillhör riskgruppen. Så jag ska ta sprutan vilken jag inte är så pepp på, men det är bara att bita ihop!
Kom hem till min saknade hund och lekte och gosade med henne, hon är en busig prick med stark personlighet men det är bara roligt.
Nu ska jag försöka gå igenom en uppgift vi fick idag och börja lite smått för sen kommer mitt hjärta och gosar med mig några timmar. underbart!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skriv in dig på Hälsostudion så kan vi träna tillsammans! Behöver en träningskompis jag med :)

2012-01-11 @ 00:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0