Grattis älskling! 19 år!

Idag fyller min bebilito 19 år! stor pojke! Trots att han bara är två veckor yngre än mig så är det ändå helt olika år vi är födda på så för mig är han ett år yngre.
- Deras tradition som jag säker tidigare någonstans har skrivit om i bloggen är att man samlas närmsta släkten och kanske några vänner innan 12 slaget - fikar och umgås och inväntar 12. Sedan sjunger man och ger bort sina presenter till den som fyller år, äter lite till sen går alla hem. Haha!
Men nu var det ett tag sedan alla gick hem men vi är fortfarande uppe, är så övertrött nu att jag nästan känner mig pigg. Men om jag lägger huvudet på kudden och slappnar av lite så kommer jag nog somna ganska snabbt.
Mela och hans pappa kollar på tv, simon som kom hem från chile idag sitter vid sin dator och verkar inte alls trött - kanske för dygnen inte stämmer riktigt överrens med sveriges som där? ingen aning. & jag sitter här i sängen vid datorn. Hade tänkt ge älskling lite massage och ha det mysigt, men filmen på tvn verkade mer lockande. Men jag låter honom, det är trots allt hans dag idag. - Enda dagen på året som han har en talan, hihi.
Han har än så länge fått pengar, bensincheckar, skjorta - riktigt snygg!, nya hörlurar. och på lördag kommer alla andra släkt och familje vänner, + melas vänner för att fira honom och då blir det ännu mer paket. Han är så bortskämd! ♥ Det blir en massa fest och massa skoj, hoppas jag.

Nu ska jag börja runda av skrivande lite, har egenligen en hel del att säga eftersom jag är så slarvig med bloggandet nu. Saknar min lilla hund där hemma, men träffar henne igen imorgon. - Hon är underbar det lilla livet!
Sovgott alla, vakna som sovandes! love♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0