Ont i hjärtat!

Godmorgon läsare! Allt bra med er?
Själv är man riktigt trött eftersom jag inte kunde somna försen 4 inatt igen och vaknar av att hunden gnyr och skäller och försöker riva grinden in till hallen..Så höll hon på fram tills nu, för nu är hon tyst men det gör så ont i hjärtat att höra och se det. Man smälter ju när man ser henne och tycker så jädrans synd om henne.. Menmen, hon måste ju vänja sig och man kommer inte ifrån att lämna henne själv. Jag går i skolan och mina föräldrar jobbar. så Jag gick ner och hämtade henne eftersom jag ville somna om. - Men istället så busar hon mest, drar i mitt hår med hjälp av munnen och ska leka. Så jag gjorde vid mig istället lite smått medans hon lekte med allt hon hittade på mitt golv. Dock fanns där inte så mycket för jag städade igår! haha!
- Gjorde fullkorns havregrynsgröt, den är mycket godare än den vanliga. för den är inte lika geggig och klistrig!
och sedan ett glad citronvatten på det. Måste försöka börja äta bättre och nyttigare men det kommer blir tufft. Tar med en vattenflaska och frukt till skolan som mellanmål!
Jag är super orolig för min mamma. Hon körde till jobbet och brukar vara framme runt halv 7 och hon svarar alltid i sin telefon när man ringer. Inte när hon jobbar ibland men hon har inte börjat jobb än och förstår inte varför hon inte svarar. Har bombat henne med sms och telefon samtal, har verkligen en klump i magen...får testa ringa henne igen. Det är så skumt bara, för hon har alltid sin privata mobil på sig!
Nojjar kanske i onödan...
Nu ska jag slänga upp mitt hår i en slarvig toffs, känner inte för att fixa det idag. Ska packa skolväskan, borsta tänderna och sedan gå ut med zmilla innan jag drar till bussen. Har dock tid på mig så behöver inte stressa! :)
hoppas ni har en bra dag hemma som på jobb/skolan. Uppdaterar senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0