så mycket känslor!!

Jag har aldrig haft så bra kontakt med min bror men när han flyttade hemifrån så blev allting ganska mycket bättre, kanske var det de som behövdes? Men idag finns han inte i mitt liv längre, han är inte död eller så men han har valt bort sin syster och övriga. Någon dag kommer det slå tillbaka på honom, den dagen han verkligen kommer behöva de han lämnat bakom sig, den dagen han kommer stå där själv eller vaknar upp till verkligheten och inser hur det egentligen ligger till. Jag går och tänker på honom, oftare än vad folk kan tro. Jag är ledsen, besviken och framförallt arg, på hela situationen.
Han har en helt underbar personlighet, - han är en glad människa egentligen, snäll och omtänksam. Men han låter en del saker ta det ifrån honom och det är han själv som förlorar på det. Men det känns...och det gör ont.
Finns så mycket jag vill säga till honom, så mycket man vill skrika och gråta ut och bara säga.
Jag vet att han skulle ta åt sig men det skulle han aldrig våga visa för dem runt omkring sig. Och det är synd att han inte får det han förtjänar.
Det stör mig att folk tror sig veta så jävla mycket om allt som hänt, och ja många vet säkert en del men inte allas historier och syn på vad som egentligen hänt. & Det är väldigt irriterande att välja sida bara för att det ska vara så.
Jag kämpar med att gå vidare, ibland verkar det inte så jobbigt som det egentligen är för mig.
Jag saknar min bror och min brorsdotter.
Han kommer med åren inte ens komma ihåg min födelsedag skulle jag tro, han kommer inte komma på min student, man kommer inte få träffa sin brorsdotter, han kommer inte vara med i allt det roliga vi kommer göra och som kommer hända i både mitt och familjens liv. Det är sorligt och som sagt det gör ganska så ont.
Men man får acceptera läget, hans liv och hans val men tycker bara det är synd för jag ser igenom han och hans känslor ganska så mycket, och det kommer slå tillbaka på honom någon dag.
saknar dig hampus,
även fast jag vet att du inte bryr dig.
och jag älskar dig oavsett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0