Skitdag.

Haft en ganska dålig dag. Skönt att jag vaknade utvilad, trodde jag i allafall men detta vädret gör mig så trött sen har man inte ätit mer än en tallrik gröt idag. Alla påpekar hur jag ser ut och vad jag äter och hur mycket jag äter, helatiden så jag låter bli att äta bland folk nu!
Varit på föreläsning på gjutaregården, helt okej ändå men jag kunde knappt hålla mig vaken.
Idag hade jag tänkt plugga MEN jag förstår inte en del saker i uppgiften så får prata med min lärare imorgon om hon nu är där, för vi har bara svenska imorgon sen slutar vi. SKÖNT!
Är trött, arg och lite små ledsen just nu så ska faktiskt lägga mig under täcket.
Gå en lite längre hund med min älskade hund sen?
aja, haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0