Tatuering

Har kommit på vad jag ska ha för tatuering, förhoppningsvis snart!
den ska sitta på ryggen, en text; What doesnt kill you only makes you stronger.
Tycker det är sjutk snyggt med tatueringar, även om det inte har någon innebörd. Sen beror det också på vilket motiv man har och dessutom gillar jag inte färg tatueringar. kan vara snyggt i vissa fall!
Men denna texten talar mycket till mig och det är verkligen så man ska leva efter, det som inte dödare dig gör dig bara starkare, och det stämmer. Jag har gått igenom mycket och har haft en väldigt tuff period i mitt liv och den har gjort mig så mycket starkare och utvecklat mig som människa. Jag ska ha den texten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0