bebilito!

Ibland är det svårt att förlåt dig, för det du tidigare gjort men jag valde att bli tillsammans med dig igen och lämna det gamla bakom sig. Men det som tidigare varit är inget jag kan radera eller sudda ut, inget som jag aldrig mer kommer att komma ihåg, oavsett hur mycket jag vill det. Jag blir arg och ledsen på dig ibland, vill berätta sanningen för allt och alla, få dig att skämmas men samtidigt är det inte värt det. Men ibland måste det få vara okej att ha mina dalar, där jag är arg för det du gjort. Det kommer blir bättre med tiden!
Du är min stora kärlek och så vill jag att det ska förbli. Jag vill så småning om flytta ihop tillsammans med dig, leva med dig, skaffa barn med dig och gifta mig med dig och dela hela mitt liv och kärlek med dig.
Du är den största delen av mig, - en bästa vän, en pojkvän, mitt hjärta, min bebi, pappan till mina barn, min make - det kommer!
Min familj är stolt över att ha dig bland oss och du anar inte så mycket de tycker om dig!
Det glädjer mig att killen som jag älskar mer än något annat, är den som alltid kommer vara favoriten bland mina föräldrar. vi tycker om dig så mycket!
Du accepterar mig för den jag är, även om det kan vara så krävande ibland.
Jag över annalyserar allt, tar åt mig av det mesta, frågevis och jobbig, så finns du alltid där och står ut trots allt.
Du försöer prata mig till rätta så gott du kan och även om jag inte tror på dina ord, för att lugna ner mig, så tänker jag på dem iallafall. Jag är inte bra på att visa hur mycket jag uppskattar dig, men innerst inne så tror jag att du känner det. Du kommer alltid vara det bästa som hänt, den som får mig att skratta, le och gråta!
Du kan väcka tusentals känslor inom mig ibland, att jag inte vet vart jag ska ta vägen - både bra och dåliga men vi löser det alltid och vi fungerar bättre än någonsin.
Jag älskar dig Mela, nästan så att det gör ont ibland. Dina vackra ögon, ditt fina leende, ditt ändå sexiga ärr i pannan och dina mega stora stortå som bara är charmig! haha. Allt med dig är bra!
Jag kommer aldrig svika dig eller göra dig illa medvetet, att göra dig illa är det sista jag vill här i livet.
jag vill var den du säger JA till i kyrkan och älskar tills det där hemska skiljer oss åt.
Jag kommer alltid stå vid dina sida, oavsett om du vill det eller inte. jag är så kär och det vill jag aldrig sluta vara för det är det bästa men samtidigt det tuffaste som finns.
Jag älskar dig, förevigt och tillbaka, 100 gånger om.
Engång min Bebi, föralltid min Bebi.
T
Te amo mi corazon, tu eres mi vida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0